Нискорамно полуремаркеFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Нискорамно полуремарке
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
- 30 190 кг
- Общо тегло:
- 43 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 2 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A199-37-595
- Референтен номер:
- 36903
- Последна актуализация:
- на 09.09.2025
Описание
Пълният асортимент от наши превозни средства, които са налични веднага или в кратки срокове, можете да намерите на нашия уебсайт.
Извадка от оборудването. Пълното оборудване се предоставя при поискване.
Товарно пространство:
* Ниско плато с външни греди, разтегаем дизайн SUPER LOW, дължина ок. 6.850 мм
* Ниско плато с фиксиран твърд дървен под, дебелина ок. 40 мм и механично заключване
* Захранващите линии са защитени в разтегаемите греди и автоматично се приспособяват към съответната дължина на ниското плато
* 5 двойки фиксиращи халки, които могат да се разгъват навън (LC 10 000 daN)
* 6 двойки резбовани блокове на вътрешната греда за монтаж на завинтващи се RUD халки
Гъши врат:
* Гъши врат в SNT дизайн за оптимизация на дължината на товарното пространство, дължина ок. 3.750 мм
* Гъши врат хидравлично подвижен/повдигащ се и свалим
* Техническо тегло на седловата щепсел: 23.000 кг
* За влекачи: 4 x 2, 6 x 2
Задно шаси:
* Къса версия на задното шаси със затворена външна рама и рифелована покривка
* Задно шаси с "bagger" улей, затворен в задната си половина за поставяне на въздушни резервоари
* 2 двойки външни фиксиращи халки, сгъваеми (LC 5 000 daN)
* 1 двойка външни фиксиращи халки, сгъваеми (LC 10 000 daN)
* 1 двойка фиксиращи халки в легнало положение – отпред и отзад на шасито (LC 10 000 daN)
Оси:
* BPW-оси, хидромеханично управлявани
* Техническо натоварване на ос: по 12.000 кг
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и сваляне
Гуми:
* Гуми 245/70 R 17.5 3PMSF
* Марка по наш избор
* Индекс на натоварване (146/146F)
Djdpfxsxarl No Ahzecp
* TPMS – система за контрол на налягането в гумите съгласно ECE R 141
* Данните се предават към влекача чрез стандаризирания EBS-интерфейс по ISO 11992
* За правилно показване, влекачът трябва да може да обработва и показва тези данни
Спирачна система:
* Спирачна система съответстваща на изискванията на ЕС с EBS-E (2S2M)
Електроинсталация:
* Електроинсталация съгласно европейските изисквания, осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Всички LED странични габарити премигват със сигналните светлини
* ASPÖCK-UNIBOX в предната част с контакти 24N, 24S и 15-пинов, съгласно ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-пинов ISO-12098
Стоманена конструкция:
* Стоманена конструкция от високоякостни фини зърнести стомани
* Качества стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция се обработва автоматично чрез дробеструйна машина след заваряване
* Вторична обработка с корунд за оптимално прилепване на покритието
* HRM-метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк / 15% алуминий) за оптимална антикорозионна защита
* Финално боядисване с 2 слоя двукомпонентен лак, едноцветно в RAL 3002 карминено червено по RAL 841GL
* Джанти – сребристи
* Задната част – метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло)
* Не е възможно металик боя
* Лаковото покритие е тествано при соленен спрей тест по ISO 9227-NSS
* Уплътняване на кухини със специален восък
Включва следните допълнителни аксесоари:
* 2 инчов щепсел за пета кола
* Поцинкована стоманена челна стена, ок. 400 мм висока
* Управление на задното управление отпред и отзад чрез кабелно дистанционно с бутони и контрол на подравняването на осите (без инсталация във влекача)
* Хидравлични връзки от гъшия врат до ниското плато с мултикуплинг вместо винтови куплунги
* Електро-хидравличен агрегат
* Подготвеност за монтаж на завинтващи се контейнерни позициониращи устройства за 1x 20' или 1x 40' кон
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Извадка от оборудването. Пълното оборудване се предоставя при поискване.
Товарно пространство:
* Ниско плато с външни греди, разтегаем дизайн SUPER LOW, дължина ок. 6.850 мм
* Ниско плато с фиксиран твърд дървен под, дебелина ок. 40 мм и механично заключване
* Захранващите линии са защитени в разтегаемите греди и автоматично се приспособяват към съответната дължина на ниското плато
* 5 двойки фиксиращи халки, които могат да се разгъват навън (LC 10 000 daN)
* 6 двойки резбовани блокове на вътрешната греда за монтаж на завинтващи се RUD халки
Гъши врат:
* Гъши врат в SNT дизайн за оптимизация на дължината на товарното пространство, дължина ок. 3.750 мм
* Гъши врат хидравлично подвижен/повдигащ се и свалим
* Техническо тегло на седловата щепсел: 23.000 кг
* За влекачи: 4 x 2, 6 x 2
Задно шаси:
* Къса версия на задното шаси със затворена външна рама и рифелована покривка
* Задно шаси с "bagger" улей, затворен в задната си половина за поставяне на въздушни резервоари
* 2 двойки външни фиксиращи халки, сгъваеми (LC 5 000 daN)
* 1 двойка външни фиксиращи халки, сгъваеми (LC 10 000 daN)
* 1 двойка фиксиращи халки в легнало положение – отпред и отзад на шасито (LC 10 000 daN)
Оси:
* BPW-оси, хидромеханично управлявани
* Техническо натоварване на ос: по 12.000 кг
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и сваляне
Гуми:
* Гуми 245/70 R 17.5 3PMSF
* Марка по наш избор
* Индекс на натоварване (146/146F)
Djdpfxsxarl No Ahzecp
* TPMS – система за контрол на налягането в гумите съгласно ECE R 141
* Данните се предават към влекача чрез стандаризирания EBS-интерфейс по ISO 11992
* За правилно показване, влекачът трябва да може да обработва и показва тези данни
Спирачна система:
* Спирачна система съответстваща на изискванията на ЕС с EBS-E (2S2M)
Електроинсталация:
* Електроинсталация съгласно европейските изисквания, осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Всички LED странични габарити премигват със сигналните светлини
* ASPÖCK-UNIBOX в предната част с контакти 24N, 24S и 15-пинов, съгласно ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-пинов ISO-12098
Стоманена конструкция:
* Стоманена конструкция от високоякостни фини зърнести стомани
* Качества стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция се обработва автоматично чрез дробеструйна машина след заваряване
* Вторична обработка с корунд за оптимално прилепване на покритието
* HRM-метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк / 15% алуминий) за оптимална антикорозионна защита
* Финално боядисване с 2 слоя двукомпонентен лак, едноцветно в RAL 3002 карминено червено по RAL 841GL
* Джанти – сребристи
* Задната част – метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло)
* Не е възможно металик боя
* Лаковото покритие е тествано при соленен спрей тест по ISO 9227-NSS
* Уплътняване на кухини със специален восък
Включва следните допълнителни аксесоари:
* 2 инчов щепсел за пета кола
* Поцинкована стоманена челна стена, ок. 400 мм висока
* Управление на задното управление отпред и отзад чрез кабелно дистанционно с бутони и контрол на подравняването на осите (без инсталация във влекача)
* Хидравлични връзки от гъшия врат до ниското плато с мултикуплинг вместо винтови куплунги
* Електро-хидравличен агрегат
* Подготвеност за монтаж на завинтващи се контейнерни позициониращи устройства за 1x 20' или 1x 40' кон
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Тези обяви също може да ви заинтересуват.
малка обява
Essen
1 700 km
Нискорамно полуремарке
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка



































