Полуприцеп с работна платформаFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Полуприцеп с работна платформа
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
- 52 810 кг
- Общо тегло:
- 63 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A204-29-910
- Референтен номер:
- 36358
- Последна актуализация:
- на 01.11.2025
Описание
Извлечение на оборудване
Каросерия:
Каросерия с приблизително 30 мм дебел под от твърда дървесина.
10 двойки външно сгъваеми халки за увързване (LC 10 000 daN).
Опорни крака:
Хидравлични опорни крака (± 55 kg).
TPMS:
Система за контрол на налягането в гумите (TPMS) съгласно ECE R 141. Предаването на данните към влекача става чрез стандартизиран EBS-интерфейс по ISO 11992. За правилно показване влекачът трябва да може да приема и показва тези данни.
Todpfx Adjxttc Aered
Оси и окачване:
BPW-оси, технически по 12 000 kg на ос, първата ос фиксирана, всички останали хидро-механично управлявани, монтирани на въртяща се платформа. Въздушно окачване с функция за повдигане и снижаване. Инструменти за осите.
Гуми:
Гуми 445/65 R 22.5 169 K – марка по избор на производителя.
Електрическа система:
Електроинсталация съгласно изискванията на ЕС, осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). ASPÖCK-UNIBOX на предния разклонител с 24N, 24S и 15-пинови букси. Връзки по стандарт ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-пинов ISO-12098
Спирачна система:
Wabco-спирачна система по изискванията на ЕС с EBS-E (4S3M), без връзващи линии към влекача.
Стоманена конструкция:
Изработка от високоякостни фини зърнести стомани. Видове стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa).
Боядисване:
Цялата стоманена конструкция се обработва с автоматична дробеструйна инсталация след заваряване. Вторична обработка с корунд за оптимално сцепление на покритието. Крайно боядисване с 2 слоя двукомпонентен полиуретанов лак, едноцветно по RAL 1007 (нарцис жълто), съгласно системата RAL 841GL. Задната част – метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло). Джанти – сребърносиви. Не се предлага металик. Лаковото покритие е тествано по ISO 9227-NSS (солен мъгла). Кухините са запечатани със специален восък.
Включени аксесоари:
- Каросерия с около 30 мм дебел под от твърда дървесина (± 270 кг).
- 2-инчов кингпин.
- Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), около 1 200 мм висока.
- Жълто-червени въздушни съединения на поцинкованата предна връзка.
- По една стойка за предупредителни табели в областта на гъшия врат и на задната лайсна отляво и отдясно, включително токозахранване.
- Управление на завиването от пред и зад чрез кабелно дистанционно управление с бутони, със следене на осите (без монтаж във влекача).
- Електрохидравличен агрегат (± 45 кг).
- 12 двойки гнезда за колци 100 x 50 мм във външната рамка на каросерията.
- Манометър за натоварване за определяне на осевите натоварвания, включително диаграма на товара.
- Повдигаща ос на предната ос с управление от TEBS E.
- 5 двойки напречно монтирани гнезда за колци 100 x 50 мм върху платформата (± 165 кг).
- INOX инструментална кутия 1 200 x 460 x 550 мм отпред в ляво под платформата (± 75 кг).
- 1 маневрен теглич с усилване, болтово закрепен към задната траверса.
- Централна система за смазване BEKAMAX (Pico) с грес NLGI-2 и подвижна защита за помпата (± 18 кг).
- 2 LED светлини за заден ход, монтирани на задната лайсна.
- HRM-метализация на цялото шаси със ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий).
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Каросерия:
Каросерия с приблизително 30 мм дебел под от твърда дървесина.
10 двойки външно сгъваеми халки за увързване (LC 10 000 daN).
Опорни крака:
Хидравлични опорни крака (± 55 kg).
TPMS:
Система за контрол на налягането в гумите (TPMS) съгласно ECE R 141. Предаването на данните към влекача става чрез стандартизиран EBS-интерфейс по ISO 11992. За правилно показване влекачът трябва да може да приема и показва тези данни.
Todpfx Adjxttc Aered
Оси и окачване:
BPW-оси, технически по 12 000 kg на ос, първата ос фиксирана, всички останали хидро-механично управлявани, монтирани на въртяща се платформа. Въздушно окачване с функция за повдигане и снижаване. Инструменти за осите.
Гуми:
Гуми 445/65 R 22.5 169 K – марка по избор на производителя.
Електрическа система:
Електроинсталация съгласно изискванията на ЕС, осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). ASPÖCK-UNIBOX на предния разклонител с 24N, 24S и 15-пинови букси. Връзки по стандарт ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-пинов ISO-12098
Спирачна система:
Wabco-спирачна система по изискванията на ЕС с EBS-E (4S3M), без връзващи линии към влекача.
Стоманена конструкция:
Изработка от високоякостни фини зърнести стомани. Видове стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa).
Боядисване:
Цялата стоманена конструкция се обработва с автоматична дробеструйна инсталация след заваряване. Вторична обработка с корунд за оптимално сцепление на покритието. Крайно боядисване с 2 слоя двукомпонентен полиуретанов лак, едноцветно по RAL 1007 (нарцис жълто), съгласно системата RAL 841GL. Задната част – метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло). Джанти – сребърносиви. Не се предлага металик. Лаковото покритие е тествано по ISO 9227-NSS (солен мъгла). Кухините са запечатани със специален восък.
Включени аксесоари:
- Каросерия с около 30 мм дебел под от твърда дървесина (± 270 кг).
- 2-инчов кингпин.
- Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), около 1 200 мм висока.
- Жълто-червени въздушни съединения на поцинкованата предна връзка.
- По една стойка за предупредителни табели в областта на гъшия врат и на задната лайсна отляво и отдясно, включително токозахранване.
- Управление на завиването от пред и зад чрез кабелно дистанционно управление с бутони, със следене на осите (без монтаж във влекача).
- Електрохидравличен агрегат (± 45 кг).
- 12 двойки гнезда за колци 100 x 50 мм във външната рамка на каросерията.
- Манометър за натоварване за определяне на осевите натоварвания, включително диаграма на товара.
- Повдигаща ос на предната ос с управление от TEBS E.
- 5 двойки напречно монтирани гнезда за колци 100 x 50 мм върху платформата (± 165 кг).
- INOX инструментална кутия 1 200 x 460 x 550 мм отпред в ляво под платформата (± 75 кг).
- 1 маневрен теглич с усилване, болтово закрепен към задната траверса.
- Централна система за смазване BEKAMAX (Pico) с грес NLGI-2 и подвижна защита за помпата (± 18 кг).
- 2 LED светлини за заден ход, монтирани на задната лайсна.
- HRM-метализация на цялото шаси със ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий).
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Тези обяви също може да ви заинтересуват.
малка обява
Essen
1 700 km
Полуприцеп с работна платформа
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка































