Нисък товарачFliegl
        VTS 400 RR    
 Нисък товарач
Fliegl
        VTS 400 RR    
                                                     Фиксирана цена без ДДС                                            
                                            57 560 €                                    
                        (68 496 € бруто)                    
            Състояние        
            Нов                    
            Местоположение        
                                                Triptis                                            

 Покажи снимките            
 Показване на карта            
Основни данни
- Обозначение:
 - Нисък товарач
 
- Производител:
 - Fliegl
 
- Модел:
 - VTS 400 RR
 
- Номер на превозното средство:
 - ee3256d63dd23b3ad1bdf9ab0
 
- Състояние:
 - нов
 
Цена и локация
                             Фиксирана цена без ДДС                    
                            57 560 €                    
                (68 496 € бруто)            
- Местоположение на продавача:
 -     Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Германия            

 
 Позвънете            
Технически детайли
- Тегло без товар:
 - 10 280 кг
 
- Максимално тегло на товара:
 - 13 720 кг
 
- Общо тегло:
 - 24 000 кг
 
- Конфигурация на осите:
 - 3 оси
 
- Размер на гумата:
 - 235 / 75 r 17,5
 
Детайли за офертата
- Обява №:
 - A826-55-63
 
- Референтен номер:
 - 20437633
 
- Последна актуализация:
 - на 22.10.2024
 
Описание
        Допълнителна информация
Шаси за нископлатформен ремарке
Защитна конструкция от заварена стомана
Въртяща платформа с мощен сферичен въртящ пръстен
Сгъваема задна опора
2 подпорни клина с държач
Странична защита при сблъсък от алуминий
Калници по цялата ширина отзад
Четвъртинен калник пред първата ос
Яма за багерна стрела над задните оси, започваща до задната част, приблизително 1800 мм дълга, приблизително 650 мм широка и приблизително 150 мм дълбока, 2 двойки отвори за укрепване по 5 т всяка, разположени странично на надлъжната рама — около 300 мм от предната част и около 200 мм преди задния срез
1 складова кутия, вградена в огъвката на пода с капак, Ш=720 мм/ Д=520 мм / В=170 мм
1-ва двойка вдлъбнатини за колела, вградени след огъвката в ниската платформа в зоната на пътечките, със скосена входна част, дължина на дъното около 1600 мм, около 400 мм дълбочина. Забележка! Рамата в основната носеща зона е с 400 мм по-висока от вдлъбнатината за колелата. Втора двойка вдлъбнатини за колела, вградени между осите в ниската платформа в зоната на пътечките, със скосена входна част, дължина на дъното около 600 мм, около 300 мм дълбочина. Забележка! Рамата в основната носеща зона е с 300 мм по-висока от вдлъбнатината за колелата.
Покриване на вдлъбнатините за колела — изтеглящи се панели от основната рама с дървени вложки.
Разстояние между външните ръбове на основната носеща рама: приблизително 1280 мм (зона на вдлъбнатините за колела)
Разширения, изтеглящи се до 3000 мм, сгъваеми при удълженията на вдлъбнатините за колела (разширението не се намира в задния наклон и не е в дъното на вдлъбнатините), следва да се спазва: коловозът на превозваните строителни машини или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на рамата от 2550 мм.
Отделение за дървени дъски — разположено централно или под товарната платформа, според техническите възможности
Дървени дъски 70 мм за разширение до 3000 мм
Укрепващи уши за нископлатформен ремарке
1 двойка кръгли укрепващи уши вградени отпред в огъвката, по 5 т всяка
8 двойки укрепващи гъби, вградени отгоре и странично във външната рама, по 10 т всяка
2 отпред в огъвката
6 в нископлатформеното легло — първото ухо на 250 мм отпред, последното максимум на 250 мм отзад, разстоянието между ушите не по-голямо от 1100 мм
5 двойки кръгли укрепващи уши, вградени във външната рама, по 5 т (може да се преоборудва за поставяне на колци)
Устройство за прикачване — въртяща платформа
Теглична вилка с одобрен тегличен пръстен 50 мм, наклонен на 8°
Оси и окачване
SAF оси с барабанни спирачки
Лазерно измерване на оста/ходовата част — за намаляване на износването на гумите и разхода на гориво
Въздушно окачване с отделно управление на повдигането и сваляне отпред и отзад
Колела и гуми
235 / 75 R 17,5
по избор на производителя
Стоманени джанти в двоен монтаж, фабрично сребристо боядисване
Спирачна система
Двулентово пневматично спирачно устройство
Bljdpfji Ri I Nox Aa Rep
Паркинг спирачка с пружинен акумулатор
Трейлър информационен център — показване на данни като осово натоварване (без калибрирана везна) и километраж
Разпознаване на осово натоварване чрез EBS-Canbus сигнал, показване на дисплея в кабината — камионът трябва да е предварително подготвен, не се извършва монтаж на камиона (без калибрирана везна)
Система за стабилност — управление на движението на превозното средство
Duomatic връзка отпред с свързващ кабел към влекача
EBS, електронна спирачна система с EBS куплунг отпред, със свързващ кабел
Внимание: Ремаркето може да бъде теглено само о
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Шаси за нископлатформен ремарке
Защитна конструкция от заварена стомана
Въртяща платформа с мощен сферичен въртящ пръстен
Сгъваема задна опора
2 подпорни клина с държач
Странична защита при сблъсък от алуминий
Калници по цялата ширина отзад
Четвъртинен калник пред първата ос
Яма за багерна стрела над задните оси, започваща до задната част, приблизително 1800 мм дълга, приблизително 650 мм широка и приблизително 150 мм дълбока, 2 двойки отвори за укрепване по 5 т всяка, разположени странично на надлъжната рама — около 300 мм от предната част и около 200 мм преди задния срез
1 складова кутия, вградена в огъвката на пода с капак, Ш=720 мм/ Д=520 мм / В=170 мм
1-ва двойка вдлъбнатини за колела, вградени след огъвката в ниската платформа в зоната на пътечките, със скосена входна част, дължина на дъното около 1600 мм, около 400 мм дълбочина. Забележка! Рамата в основната носеща зона е с 400 мм по-висока от вдлъбнатината за колелата. Втора двойка вдлъбнатини за колела, вградени между осите в ниската платформа в зоната на пътечките, със скосена входна част, дължина на дъното около 600 мм, около 300 мм дълбочина. Забележка! Рамата в основната носеща зона е с 300 мм по-висока от вдлъбнатината за колелата.
Покриване на вдлъбнатините за колела — изтеглящи се панели от основната рама с дървени вложки.
Разстояние между външните ръбове на основната носеща рама: приблизително 1280 мм (зона на вдлъбнатините за колела)
Разширения, изтеглящи се до 3000 мм, сгъваеми при удълженията на вдлъбнатините за колела (разширението не се намира в задния наклон и не е в дъното на вдлъбнатините), следва да се спазва: коловозът на превозваните строителни машини или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на рамата от 2550 мм.
Отделение за дървени дъски — разположено централно или под товарната платформа, според техническите възможности
Дървени дъски 70 мм за разширение до 3000 мм
Укрепващи уши за нископлатформен ремарке
1 двойка кръгли укрепващи уши вградени отпред в огъвката, по 5 т всяка
8 двойки укрепващи гъби, вградени отгоре и странично във външната рама, по 10 т всяка
2 отпред в огъвката
6 в нископлатформеното легло — първото ухо на 250 мм отпред, последното максимум на 250 мм отзад, разстоянието между ушите не по-голямо от 1100 мм
5 двойки кръгли укрепващи уши, вградени във външната рама, по 5 т (може да се преоборудва за поставяне на колци)
Устройство за прикачване — въртяща платформа
Теглична вилка с одобрен тегличен пръстен 50 мм, наклонен на 8°
Оси и окачване
SAF оси с барабанни спирачки
Лазерно измерване на оста/ходовата част — за намаляване на износването на гумите и разхода на гориво
Въздушно окачване с отделно управление на повдигането и сваляне отпред и отзад
Колела и гуми
235 / 75 R 17,5
по избор на производителя
Стоманени джанти в двоен монтаж, фабрично сребристо боядисване
Спирачна система
Двулентово пневматично спирачно устройство
Bljdpfji Ri I Nox Aa Rep
Паркинг спирачка с пружинен акумулатор
Трейлър информационен център — показване на данни като осово натоварване (без калибрирана везна) и километраж
Разпознаване на осово натоварване чрез EBS-Canbus сигнал, показване на дисплея в кабината — камионът трябва да е предварително подготвен, не се извършва монтаж на камиона (без калибрирана везна)
Система за стабилност — управление на движението на превозното средство
Duomatic връзка отпред с свързващ кабел към влекача
EBS, електронна спирачна система с EBS куплунг отпред, със свързващ кабел
Внимание: Ремаркето може да бъде теглено само о
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
            Забележка:        Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.    
Регистриран от: 2006
Изпратете запитване
Телефон & Факс
                            +49 36482... обяви                
            Вашата обява беше успешно изтрита            
            Възникна грешка            






