Платформа за зарежданеMAN
6X2,tautliner,8 tons vooras, Blatt -luft gefederd
Платформа за зареждане
MAN
6X2,tautliner,8 tons vooras, Blatt -luft gefederd
Начална цена без ДДС
12 450 €
(15 064 € бруто)
Година на производство
2009
Състояние
Употребяван
Местоположение
SLIEDRECHT 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
- Обозначение:
- Платформа за зареждане
- Производител:
- MAN
- Година на производство:
- 2009
- Състояние:
- добро (употребявано)
Цена и локация
Начална цена без ДДС
12 450 €
(15 064 € бруто)
- Местоположение:
- SLIEDRECHT, Нидерландия

Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 903 864 км
- Мощност:
- 235 kW (319,51 к.с.)
- Първа регистрация:
- 03/2009
- Тип гориво:
- дизел
- Конфигурация на осите:
- 6x2
- Размер на гумата:
- 385/55R22.5
- Гориво:
- дизел
- Междуосие:
- 5 850 мм
- Спирачки:
- спиране с двигател
- Кабина на шофьора:
- дневна кабина
- Тип на предаване:
- автоматичен
- Клас емисии:
- Евро 5
- Окачване:
- стомана-въздух
- Ширина на товарното пространство:
- 2 450 мм
- Дължина на товарното пространство:
- 7 250 мм
- Височина на товарното пространство:
- 2 400 мм
- Оборудване:
- ABS, блокиране на диференциала, бордови компютър, климатик, ниско ниво на шум, система за контрол на сцеплението, темпомат
Детайли за офертата
- Обява №:
- A205-61-930
- Референтен номер:
- 21327 P
- Последна актуализация:
- на 19.11.2025
Описание
Техническа информация
Брой цилиндри: 6
Работен обем на двигателя: 10 518 куб. см
Задвижване
AdBlue система: Да
Конфигурация на осите
Спирачки: Дискови спирачки
Предна ос: Размер на гумите: 385/55R22.5; Макс. товароносимост на оста: 8 000 кг; Управляема; Дълбочина на протектора ляво: 80%; Дясно: 80%; Окачване: Ресорно
Задна ос 1: Размер на гумите: 315/70R22.5; Сдвоени гуми; Диференциална заключваща система; Макс. товароносимост на оста: 11 500 кг; Протектор - вътрешна лява: 80%; външна лява: 80%; вътрешна дясна: 80%; външна дясна: 80%; Окачване: Въздушно окачване
Задна ос 2: Размер на гумите: 385/55R22.5; Повдигаща ос; Макс. товароносимост на оста: 7 500 кг; Протектор ляво: 30%; дясно: 30%; Окачване: Въздушно окачване
Размери
Размери (Д x Ш): 925 x 255 см
Тегло
Собствено тегло: 10 100 кг
Kdodpfjxxuamex Ah Dow
Товароносимост: 16 900 кг
Максимално допустимо общо тегло: 27 000 кг
Функционалност
Плъзгащ покрив: Да
Поддръжка, история и състояние
Технически преглед (APK): валиден до 03.2026
Техническо състояние: добро
Външен вид: много добро
Идентификация
Регистрационен номер: BV-VV-64
Допълнителна информация
Свържете се с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg за повече информация.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Брой цилиндри: 6
Работен обем на двигателя: 10 518 куб. см
Задвижване
AdBlue система: Да
Конфигурация на осите
Спирачки: Дискови спирачки
Предна ос: Размер на гумите: 385/55R22.5; Макс. товароносимост на оста: 8 000 кг; Управляема; Дълбочина на протектора ляво: 80%; Дясно: 80%; Окачване: Ресорно
Задна ос 1: Размер на гумите: 315/70R22.5; Сдвоени гуми; Диференциална заключваща система; Макс. товароносимост на оста: 11 500 кг; Протектор - вътрешна лява: 80%; външна лява: 80%; вътрешна дясна: 80%; външна дясна: 80%; Окачване: Въздушно окачване
Задна ос 2: Размер на гумите: 385/55R22.5; Повдигаща ос; Макс. товароносимост на оста: 7 500 кг; Протектор ляво: 30%; дясно: 30%; Окачване: Въздушно окачване
Размери
Размери (Д x Ш): 925 x 255 см
Тегло
Собствено тегло: 10 100 кг
Kdodpfjxxuamex Ah Dow
Товароносимост: 16 900 кг
Максимално допустимо общо тегло: 27 000 кг
Функционалност
Плъзгащ покрив: Да
Поддръжка, история и състояние
Технически преглед (APK): валиден до 03.2026
Техническо състояние: добро
Външен вид: много добро
Идентификация
Регистрационен номер: BV-VV-64
Допълнителна информация
Свържете се с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg за повече информация.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2006
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+31 184 2... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка































