Нископроходен ремаркеFLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 843
Нископроходен ремарке
FLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 843
Фиксирана цена без ДДС
29 900 €
(35 581 € бруто)
Състояние
Нов
Местоположение
Wiesmoor 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
29 900 €
(35 581 € бруто)
- Местоположение на продавача:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
- 17 900 кг
- Общо тегло:
- 24 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Дължина на товарното пространство:
- 8 670 мм
- Ширина на товарното пространство:
- 2 500 мм
- Височина на товарното пространство:
- 860 мм
- Обща ширина:
- 2 520 мм
Детайли за офертата
- Обява №:
- A191-79-996
- Референтен номер:
- - 843
- Последна актуализация:
- на 10.07.2025
Описание
Общо тегло: 24 000 кг / 30 000 кг
Собствено тегло: 6 100 кг
Полезен товар: 17 900 / 23 900 кг
Обща дължина: 10 890 мм
Дължина на товарното пространство: общо 8 670 мм, 2 170 мм „кропфунг“, 6 500 мм товарно легло
Ширина: 2 520 мм
Товарна височина: 860 мм
Допълнителна информация
Плюс първоначален товар / предоставяне от склад: 26639 Висмор – 1 280,00 € нето
Шаси на нископодаващ ремарке
Заварена стоманена конструкция
Двуосно шкембе с усилен сферичен въртящ пръстен
Сгъваема задна опора
2 подложни клина с държач
Странична защита от алуминий
Калници по цялата задна ширина (не с държач за мотокар)
Четвърт-кръгли калници пред първа ос
Анти-спрей калници след 2-ра и 3-та ос
1 пластмасова кутия за инструменти, ш. 600 / в. 425 / д. 460 мм, заключваща се
Разширения – изтеглящи се до 3 000 мм (не за наклонен заден край) (Габаритът на транспортираната строителна техника или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на шасито от 2 550 мм)
Отделение за дървени летви в средата на товарната площ
Дървени летви 70 мм за разширение до 3 000 мм
Захващащи уши за нископодаващите ремаркета
1 чифт прорези за укрепване във вътрешния лонжерон отпред на „кропфунг“, по 10 т
4 чифта отвори за укрепване във външната рамка на „кропфунг“ по 5 т (за прикрепване на колани)
7 чифта захващащи гъби, вградени горе и странично във външната рамка, по 10 т:
1 x отпред на „кропфунг“
6 x в ниското легло
Първото захващащо ухо на 250 мм отпред и последното макс. 250 мм отзад, разстояние между ушите не по-голямо от 1 100 мм
5 чифта пръстеновидни уши, вградени във външната рамка, по 5 т (може да се преустрои на джобове за колчета)
2 чифта сгъваеми закрепващи уши, по 10 т
1 x на „кропфунг“ (изпъква)
1 x зад последната ос, вградено в пода
Теглич на ремаркето – двуосно шкембе
Теглич с изпитан пръстен Ø40 мм
Регулиране на височината на теглича с пружина
Оси и окачване
Барабанни спирачни оси BPW
„Оси/ходова част лазерно премерени“ – намалява износването на гумите и разхода на гориво
Параболично окачване с безподдръжково стоманено-каучуково лагеруване и механичен баланс на осите (люлеещ баланс)
Колела и гуми
235/75 R 17,5''
по избор на производителя
Стоманени джанти в двойна наредба, фабрично сребърно
Спирачна система
Двулинейна пневматична спирачна система
Пружинен спирачен механизъм за паркиране
2 защитени срещу объркване съединителни глави отпред с свързващи маркучи към влекача
24 V ABS и ALB, с ABS щепсел отпред и свързващ кабел
Внимание: ремаркето може да се тегли само от влекачи, които гарантират действието на ABS!
Електроинсталация
24 V, многокамерни светлини, странично жълто LED осветление
2 бели позиционни светлини отпред
2 бяло/червени светлини за следене на пътя отзад
2 x 7-пинови защитени срещу объркване щепсела отпред със свързващ кабел
Kfsdpewlmr Rsfx Ad Hoa
1 LED въртяща светлина с държач, управлява се от габаритни светлини (светлината е подвижна)
2 чифта предупредителни табели, двойно LED осветени, изтеглящи се до 3 000 мм
Настилка
Предната „кропфунг“ с покритие от стоманена ламарина/рифелова ламарина
Отделение за съхранение в наклонената част към „кропфунг“
следвано от ок. 70 мм под от меко дърво, в зоната на колесните арки – стоманена или рифелова ламарина
Заден наклон с 70 мм под от меко дърво
Ниско товарно легло вкл. заден наклон 6 500 мм
Рампи за товарене
Стоманени рампи 2 800 мм дължина, 750 мм ширина, странично подвижни
допълнително сгъващо се дъно за подсигуряване на рампите (срещу странично преместване, не с хидравлично странично преместване)
с дървено покритие (връхната
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Собствено тегло: 6 100 кг
Полезен товар: 17 900 / 23 900 кг
Обща дължина: 10 890 мм
Дължина на товарното пространство: общо 8 670 мм, 2 170 мм „кропфунг“, 6 500 мм товарно легло
Ширина: 2 520 мм
Товарна височина: 860 мм
Допълнителна информация
Плюс първоначален товар / предоставяне от склад: 26639 Висмор – 1 280,00 € нето
Шаси на нископодаващ ремарке
Заварена стоманена конструкция
Двуосно шкембе с усилен сферичен въртящ пръстен
Сгъваема задна опора
2 подложни клина с държач
Странична защита от алуминий
Калници по цялата задна ширина (не с държач за мотокар)
Четвърт-кръгли калници пред първа ос
Анти-спрей калници след 2-ра и 3-та ос
1 пластмасова кутия за инструменти, ш. 600 / в. 425 / д. 460 мм, заключваща се
Разширения – изтеглящи се до 3 000 мм (не за наклонен заден край) (Габаритът на транспортираната строителна техника или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на шасито от 2 550 мм)
Отделение за дървени летви в средата на товарната площ
Дървени летви 70 мм за разширение до 3 000 мм
Захващащи уши за нископодаващите ремаркета
1 чифт прорези за укрепване във вътрешния лонжерон отпред на „кропфунг“, по 10 т
4 чифта отвори за укрепване във външната рамка на „кропфунг“ по 5 т (за прикрепване на колани)
7 чифта захващащи гъби, вградени горе и странично във външната рамка, по 10 т:
1 x отпред на „кропфунг“
6 x в ниското легло
Първото захващащо ухо на 250 мм отпред и последното макс. 250 мм отзад, разстояние между ушите не по-голямо от 1 100 мм
5 чифта пръстеновидни уши, вградени във външната рамка, по 5 т (може да се преустрои на джобове за колчета)
2 чифта сгъваеми закрепващи уши, по 10 т
1 x на „кропфунг“ (изпъква)
1 x зад последната ос, вградено в пода
Теглич на ремаркето – двуосно шкембе
Теглич с изпитан пръстен Ø40 мм
Регулиране на височината на теглича с пружина
Оси и окачване
Барабанни спирачни оси BPW
„Оси/ходова част лазерно премерени“ – намалява износването на гумите и разхода на гориво
Параболично окачване с безподдръжково стоманено-каучуково лагеруване и механичен баланс на осите (люлеещ баланс)
Колела и гуми
235/75 R 17,5''
по избор на производителя
Стоманени джанти в двойна наредба, фабрично сребърно
Спирачна система
Двулинейна пневматична спирачна система
Пружинен спирачен механизъм за паркиране
2 защитени срещу объркване съединителни глави отпред с свързващи маркучи към влекача
24 V ABS и ALB, с ABS щепсел отпред и свързващ кабел
Внимание: ремаркето може да се тегли само от влекачи, които гарантират действието на ABS!
Електроинсталация
24 V, многокамерни светлини, странично жълто LED осветление
2 бели позиционни светлини отпред
2 бяло/червени светлини за следене на пътя отзад
2 x 7-пинови защитени срещу объркване щепсела отпред със свързващ кабел
Kfsdpewlmr Rsfx Ad Hoa
1 LED въртяща светлина с държач, управлява се от габаритни светлини (светлината е подвижна)
2 чифта предупредителни табели, двойно LED осветени, изтеглящи се до 3 000 мм
Настилка
Предната „кропфунг“ с покритие от стоманена ламарина/рифелова ламарина
Отделение за съхранение в наклонената част към „кропфунг“
следвано от ок. 70 мм под от меко дърво, в зоната на колесните арки – стоманена или рифелова ламарина
Заден наклон с 70 мм под от меко дърво
Ниско товарно легло вкл. заден наклон 6 500 мм
Рампи за товарене
Стоманени рампи 2 800 мм дължина, 750 мм ширина, странично подвижни
допълнително сгъващо се дъно за подсигуряване на рампите (срещу странично преместване, не с хидравлично странично преместване)
с дървено покритие (връхната
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2023
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 4944 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка


















