СамосвалFliegl
        DHKA 390 48 m³ TransFarmer    
 Самосвал
Fliegl
        DHKA 390 48 m³ TransFarmer    
                                                     Фиксирана цена без ДДС                                            
                                            86 380 €                                    
                        (102 792 € бруто)                    
            Състояние        
            Нов                    
            Местоположение        
                                                Triptis                                            

 Покажи снимките            
 Показване на карта            
Цена и локация
                             Фиксирана цена без ДДС                    
                            86 380 €                    
                (102 792 € бруто)            
- Местоположение на продавача:
-     Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Германия             
 Позвънете            
Технически детайли
- Тегло без товар:
- 6 800 кг
- Максимално тегло на товара:
- 28 200 кг
- Общо тегло:
- 35 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Размер на гумата:
- 385/65 r22.5
Детайли за офертата
- Обява №:
- A826-53-35
- Референтен номер:
- 20589986
- Последна актуализация:
- на 22.10.2024
Описание
        Допълнителна информация
Шаси за полуремарке с тристранен самосвал
Стоманена заварена конструкция от финозърнеста стомана, с олекотен дизайн, пета плоча със сменяеми две конуси с хидравлично захващане за Horsch Trailer Lift.
Извит преден завършек, хидравлични подпорни крака, клинове с държачи, специална странична защита против сблъсък, подзащитни греди – сгъваеми, калници тип „четвърт-обвивка” пред и зад осевия агрегат, разпръскващи калници само на последната ос, неръждаем стоманен сандък (В=800 / В=350 / Д=350), рейка за брезент с държач, тегличен кука на гърба.
Оси и окачване
BPW оси с дискови спирачки, диаметър на диска 430 мм, лазерно измерване на осите и шасито за намаляване на износването на гумите и разхода на гориво, въздушно окачване с предпазни въжета, 1-ва ос – автоматично вдигаща се, включително принудително сваляне и помощ при потегляне (функционира при натоварване на ос до 30% и скорост до макс. 25 км/ч).
Спирачна система
Двуканална пневматична спирачна уредба, паркинг спирачка с пружинен акумулатор, два сигурни куплунга отпред, без връзващ кабел, EBS – електронна спирачна система с гнездо EBS отпред, без връзка за кабел.
Внимание: Полуремаркето може да се тегли само от влекачи, които гарантират ефективността на ABS!
С вентил за повдигане и сваляне
Система за стабилност на превозното средство при движение
Колела и гуми
385/65 R22,5, стоманени джанти, фабрично сребро
Електрика
24V, многокамерни светлини, странично жълто LED осветление, две бели позиционни светлини отпред, две бяло/червени далекомерни светлини отзад, два 7-пинови сигурни контакта отпред (без връзващ кабел), допълнително LED работни фарове отзад – управляеми чрез светлината на заден ход, нощно осветление чрез дистанционно управление.
Хидравлика
Rcsdpei Rix Djfx Agrsh
Нисконаляган цилиндър макс. 170 bar с HDK винтова муфа, фиксирана част, вътрешен диаметър 48 мм (без маркучова връзка), управление чрез хидравличен PTO на камион, хидравлична връзка с маркуч и HDK винтов съединител NW = 48 мм с ръкохватка. Автоматично изключване на хидравликата за снижаваща се лява странична стена и ръце на Trailerlift при скорост над ~20 км/ч. Trailerlift ръцете могат да се заключат отделно, за да може превозното средство да бъде разкачено самостоятелно.
Кутия за насипен товар
Алуминиева кутиеобразна каросерия от висококачествен, износоустойчив материал, предна стена 5 мм дебела с външно окачване на цилиндъра. Странични стени от 30 мм кухи профили, чисто заварени, със защита срещу насипни материали по горния ръб.
Лявата странична стена хидравлично сваляща се по горния ръб – дължина ок. 7700 мм и приблизително 600 мм по височина, за товарене. Заб.: Възможни са само 2 позиции – напълно затворено или напълно спуснато. Преди да спуснете страничната стена, трябва да се отвори ролковото покритие и напречните щанги да се поставят в паркинг позиция вдясно или да се извадят изцяло. Държачи за лопата и метла отвън на предната стена. Вътрешен достъп на предната стена.
Greenline – конична и аеродинамична форма на каросерията
Задна врата с махалков монтаж с 2 зърнови шлюза. Задна врата хидравлично се повдига с около 950 мм за разтоварване. С гумено уплътнение – топлоустойчива до макс. 170°C!
Дъното – 6 мм дебело по цялата дължина
Подиум с достъп
Ролков брезент едностранен, за поставяне вдясно отпред, с централно заключване вляво отпред.
Инструкции за експлоатация
При транспорт на сол, вар и др., препоръчваме хидравличен цилиндър с твърдохромирано бутало, за да се предпази от корозия и въздействие на материала.
Посо
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Шаси за полуремарке с тристранен самосвал
Стоманена заварена конструкция от финозърнеста стомана, с олекотен дизайн, пета плоча със сменяеми две конуси с хидравлично захващане за Horsch Trailer Lift.
Извит преден завършек, хидравлични подпорни крака, клинове с държачи, специална странична защита против сблъсък, подзащитни греди – сгъваеми, калници тип „четвърт-обвивка” пред и зад осевия агрегат, разпръскващи калници само на последната ос, неръждаем стоманен сандък (В=800 / В=350 / Д=350), рейка за брезент с държач, тегличен кука на гърба.
Оси и окачване
BPW оси с дискови спирачки, диаметър на диска 430 мм, лазерно измерване на осите и шасито за намаляване на износването на гумите и разхода на гориво, въздушно окачване с предпазни въжета, 1-ва ос – автоматично вдигаща се, включително принудително сваляне и помощ при потегляне (функционира при натоварване на ос до 30% и скорост до макс. 25 км/ч).
Спирачна система
Двуканална пневматична спирачна уредба, паркинг спирачка с пружинен акумулатор, два сигурни куплунга отпред, без връзващ кабел, EBS – електронна спирачна система с гнездо EBS отпред, без връзка за кабел.
Внимание: Полуремаркето може да се тегли само от влекачи, които гарантират ефективността на ABS!
С вентил за повдигане и сваляне
Система за стабилност на превозното средство при движение
Колела и гуми
385/65 R22,5, стоманени джанти, фабрично сребро
Електрика
24V, многокамерни светлини, странично жълто LED осветление, две бели позиционни светлини отпред, две бяло/червени далекомерни светлини отзад, два 7-пинови сигурни контакта отпред (без връзващ кабел), допълнително LED работни фарове отзад – управляеми чрез светлината на заден ход, нощно осветление чрез дистанционно управление.
Хидравлика
Rcsdpei Rix Djfx Agrsh
Нисконаляган цилиндър макс. 170 bar с HDK винтова муфа, фиксирана част, вътрешен диаметър 48 мм (без маркучова връзка), управление чрез хидравличен PTO на камион, хидравлична връзка с маркуч и HDK винтов съединител NW = 48 мм с ръкохватка. Автоматично изключване на хидравликата за снижаваща се лява странична стена и ръце на Trailerlift при скорост над ~20 км/ч. Trailerlift ръцете могат да се заключат отделно, за да може превозното средство да бъде разкачено самостоятелно.
Кутия за насипен товар
Алуминиева кутиеобразна каросерия от висококачествен, износоустойчив материал, предна стена 5 мм дебела с външно окачване на цилиндъра. Странични стени от 30 мм кухи профили, чисто заварени, със защита срещу насипни материали по горния ръб.
Лявата странична стена хидравлично сваляща се по горния ръб – дължина ок. 7700 мм и приблизително 600 мм по височина, за товарене. Заб.: Възможни са само 2 позиции – напълно затворено или напълно спуснато. Преди да спуснете страничната стена, трябва да се отвори ролковото покритие и напречните щанги да се поставят в паркинг позиция вдясно или да се извадят изцяло. Държачи за лопата и метла отвън на предната стена. Вътрешен достъп на предната стена.
Greenline – конична и аеродинамична форма на каросерията
Задна врата с махалков монтаж с 2 зърнови шлюза. Задна врата хидравлично се повдига с около 950 мм за разтоварване. С гумено уплътнение – топлоустойчива до макс. 170°C!
Дъното – 6 мм дебело по цялата дължина
Подиум с достъп
Ролков брезент едностранен, за поставяне вдясно отпред, с централно заключване вляво отпред.
Инструкции за експлоатация
При транспорт на сол, вар и др., препоръчваме хидравличен цилиндър с твърдохромирано бутало, за да се предпази от корозия и въздействие на материала.
Посо
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
            Забележка:        Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.    
Регистриран от: 2006
Изпратете запитване
Телефон & Факс
                            +49 36482... обяви                
            Вашата обява беше успешно изтрита            
            Възникна грешка            


