Самосвал
Hogra 4x4 met Netam kipper

Фиксирана цена без ДДС
55 000 €
(66 550 € бруто)
Година на производство
1956
Състояние
Употребяван
Местоположение
ANDELST Нидерландия
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
Самосвал Hogra 4x4 met Netam kipper
more Images
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Покажи снимките
Показване на карта

Основни данни

Обозначение:
Самосвал
Производител:
Hogra
Модел:
4x4 met Netam kipper
Година на производство:
1956
Състояние:
много добро (употребяван)

Цена и локация

Фиксирана цена без ДДС
55 000 €
(66 550 € бруто)
Местоположение:
ANDELST, Нидерландия Нидерландия
Позвънете

Технически детайли

Пробег:
2 587 км
Мощност:
61 kW (82,94 к.с.)
Първа регистрация:
02/1956
Тип гориво:
дизел
Размер на гумата:
9.00R20
Конфигурация на осите:
4x4
Цвят:
оранжев
Тип на предаване:
механичен
Окачване:
стомана
Оборудване:
задвижване на всички колела, съединител за ремарке

Детайли за офертата

Обява №:
A207-18-607
Референтен номер:
44271
Последна актуализация:
на 09.12.2025

Описание

Този уникален, много рядък Hogra е напълно реставриран и се намира в отлично състояние!

История на Hogra:

След края на Втората световна война Нидерландия излиза победена от сраженията и започва да се възстановява бавно през 50-те години на XX век. Тези години са белязани от простота и усилена работа по възстановяването на страната. Има недостиг на материали и по тази причина – и на техника. До края на 50-те години флота от камиони се състои предимно от остаряло военно оборудване, което е основно преустроено и поддържано в движение за граждански нужди.

В началото на 50-те години г-н В.А. Хоек забелязва нарастваща нужда от по-тежки камиони, които са трудни или невъзможни за доставка. Той вижда възможност да изработи самостоятелно камион въз основа на пазарното търсене на възможно най-ниска цена, който да осигури максимална ефективност за потребителя.

Г-н ван Хоек обаче няма необходимия капитал. След като влиза в контакт с богата вдовица, г-жа Гравелаар, която е готова да му осигури нужния стартов капитал, новата марка камиони „HOGRA“, съставена от началните букви на двамата, става реалност.

През 1954 започва производството на първите бройки в бивша млекопреработвателна фабрика в Равенщайн.
Фабриката на Hogra е типично асемблиращо предприятие. Всички необходими части с изключение на електрическата инсталация са закупени от трети страни и в Равенщайн се сглобяват в подвижно шаси с решетка, капак на двигателя, преграда и предни калници, но без кабина и надстройка. По това време е обичайна практика камионът да напуска завода като шаси с ходова част и впоследствие по поръчка на клиента да бъде окомплектован от каросериен производител с кабина и надстройка. Тогава са били известни производители на надстройки като Paul & van Weelde и Buca, както и множество местни каросерийни фирми.

Hsdpox Elatsfx Adyefr
Шасито, ресорите и ламарината за Hogra са произведени в Нидерландия, двигателят е закупен от английската Perkins, а по-късно от австрийската Steyr. Двата модела, произвеждани от Hogra през краткото съществуване на марката, носят обозначения според монтирания двигател. Моделът H7-P6 е оборудван с Perkins P6 дизелов двигател с 83 к.с. Моделите H7-S100 и по-късният H10 S-100 са снабдени с двигател Steyr с мощност 100 к.с. Цифрата 7 в обозначението посочва брутния капацитет на натоварване от 7 тона. H7 моделите са изпълнени като 2-осови 4x2 шасита, а малка част – като 2-осови 4x4. Моделът H10, представен след 1957 г., е 3-осово 6x2 шаси, което позволява брутен капацитет на натоварване до 10 тона. От края на 50-те години конкуренцията на пазара на камиони става все по-сериозна. Hogra държи на класическия дизайн с дълъг капак (torpedo) и с остаряваща технология не може да се справи с появата на модерните front-steer модели с по-голяма товароносимост и по-добра производителност. До 1958 фирмата изпада в трудно положение и съществува в силно свит вид. Завесата за тази холандска марка пада окончателно през 1961 г., след като и Kromhout е напуснал пазара; построени са само около 100 броя, почти изцяло продадени в Нидерландия. В момента се работи по издаването на книга...

Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.

Доставчик

Регистриран от: 2003

820 Обяви онлайн

Позвънете

Изпратете запитване

Държаваus 
Германия
Австрия
Швейцария
Съединени американски щати
Обединено кралство
Франция
Белгия
Испания
Мексико
Италия
Нидерландия
Полша
Руска федерация
Беларус (Република Беларус)
Украйна
Естония
Турция
Нова Зеландия
Ирландия
Чешка република
Дания
Финландия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Гърция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венецуела
Аржентина
Унгария
Словакия
Румъния
Молдова
Словения
Сърбия
Черна гора
Албания
Хърватия
България
Северна Македония
Босна и Херцеговина
Израел
Египет
Мароко
Индия
Индонезия
Южна Корея
Япония
Тайланд
Малайзия
Виетнам
China
Тайван
Иран
Бангладеш
Заявката не можа да бъде изпратена. Моля, опитайте отново по-късно.

Телефон & Факс

+31 488 2... обяви