СамосвалHogra
4x4 met Netam kipper
Самосвал
Hogra
4x4 met Netam kipper
Фиксирана цена без ДДС
55 000 €
(66 550 € бруто)
Година на производство
1956
Състояние
Употребяван
Местоположение
ANDELST 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
- Обозначение:
- Самосвал
- Производител:
- Hogra
- Модел:
- 4x4 met Netam kipper
- Година на производство:
- 1956
- Състояние:
- много добро (употребяван)
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
55 000 €
(66 550 € бруто)
- Местоположение:
- ANDELST, Нидерландия

Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 2 587 км
- Мощност:
- 61 kW (82,94 к.с.)
- Първа регистрация:
- 02/1956
- Тип гориво:
- дизел
- Размер на гумата:
- 9.00R20
- Конфигурация на осите:
- 4x4
- Цвят:
- оранжев
- Тип на предаване:
- механичен
- Окачване:
- стомана
- Оборудване:
- задвижване на всички колела, съединител за ремарке
Детайли за офертата
- Обява №:
- A207-18-607
- Референтен номер:
- 44271
- Последна актуализация:
- на 09.12.2025
Описание
Този уникален, много рядък Hogra е напълно реставриран и се намира в отлично състояние!
История на Hogra:
След края на Втората световна война Нидерландия излиза победена от сраженията и започва да се възстановява бавно през 50-те години на XX век. Тези години са белязани от простота и усилена работа по възстановяването на страната. Има недостиг на материали и по тази причина – и на техника. До края на 50-те години флота от камиони се състои предимно от остаряло военно оборудване, което е основно преустроено и поддържано в движение за граждански нужди.
В началото на 50-те години г-н В.А. Хоек забелязва нарастваща нужда от по-тежки камиони, които са трудни или невъзможни за доставка. Той вижда възможност да изработи самостоятелно камион въз основа на пазарното търсене на възможно най-ниска цена, който да осигури максимална ефективност за потребителя.
Г-н ван Хоек обаче няма необходимия капитал. След като влиза в контакт с богата вдовица, г-жа Гравелаар, която е готова да му осигури нужния стартов капитал, новата марка камиони „HOGRA“, съставена от началните букви на двамата, става реалност.
През 1954 започва производството на първите бройки в бивша млекопреработвателна фабрика в Равенщайн.
Фабриката на Hogra е типично асемблиращо предприятие. Всички необходими части с изключение на електрическата инсталация са закупени от трети страни и в Равенщайн се сглобяват в подвижно шаси с решетка, капак на двигателя, преграда и предни калници, но без кабина и надстройка. По това време е обичайна практика камионът да напуска завода като шаси с ходова част и впоследствие по поръчка на клиента да бъде окомплектован от каросериен производител с кабина и надстройка. Тогава са били известни производители на надстройки като Paul & van Weelde и Buca, както и множество местни каросерийни фирми.
Hsdpox Elatsfx Adyefr
Шасито, ресорите и ламарината за Hogra са произведени в Нидерландия, двигателят е закупен от английската Perkins, а по-късно от австрийската Steyr. Двата модела, произвеждани от Hogra през краткото съществуване на марката, носят обозначения според монтирания двигател. Моделът H7-P6 е оборудван с Perkins P6 дизелов двигател с 83 к.с. Моделите H7-S100 и по-късният H10 S-100 са снабдени с двигател Steyr с мощност 100 к.с. Цифрата 7 в обозначението посочва брутния капацитет на натоварване от 7 тона. H7 моделите са изпълнени като 2-осови 4x2 шасита, а малка част – като 2-осови 4x4. Моделът H10, представен след 1957 г., е 3-осово 6x2 шаси, което позволява брутен капацитет на натоварване до 10 тона. От края на 50-те години конкуренцията на пазара на камиони става все по-сериозна. Hogra държи на класическия дизайн с дълъг капак (torpedo) и с остаряваща технология не може да се справи с появата на модерните front-steer модели с по-голяма товароносимост и по-добра производителност. До 1958 фирмата изпада в трудно положение и съществува в силно свит вид. Завесата за тази холандска марка пада окончателно през 1961 г., след като и Kromhout е напуснал пазара; построени са само около 100 броя, почти изцяло продадени в Нидерландия. В момента се работи по издаването на книга...
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
История на Hogra:
След края на Втората световна война Нидерландия излиза победена от сраженията и започва да се възстановява бавно през 50-те години на XX век. Тези години са белязани от простота и усилена работа по възстановяването на страната. Има недостиг на материали и по тази причина – и на техника. До края на 50-те години флота от камиони се състои предимно от остаряло военно оборудване, което е основно преустроено и поддържано в движение за граждански нужди.
В началото на 50-те години г-н В.А. Хоек забелязва нарастваща нужда от по-тежки камиони, които са трудни или невъзможни за доставка. Той вижда възможност да изработи самостоятелно камион въз основа на пазарното търсене на възможно най-ниска цена, който да осигури максимална ефективност за потребителя.
Г-н ван Хоек обаче няма необходимия капитал. След като влиза в контакт с богата вдовица, г-жа Гравелаар, която е готова да му осигури нужния стартов капитал, новата марка камиони „HOGRA“, съставена от началните букви на двамата, става реалност.
През 1954 започва производството на първите бройки в бивша млекопреработвателна фабрика в Равенщайн.
Фабриката на Hogra е типично асемблиращо предприятие. Всички необходими части с изключение на електрическата инсталация са закупени от трети страни и в Равенщайн се сглобяват в подвижно шаси с решетка, капак на двигателя, преграда и предни калници, но без кабина и надстройка. По това време е обичайна практика камионът да напуска завода като шаси с ходова част и впоследствие по поръчка на клиента да бъде окомплектован от каросериен производител с кабина и надстройка. Тогава са били известни производители на надстройки като Paul & van Weelde и Buca, както и множество местни каросерийни фирми.
Hsdpox Elatsfx Adyefr
Шасито, ресорите и ламарината за Hogra са произведени в Нидерландия, двигателят е закупен от английската Perkins, а по-късно от австрийската Steyr. Двата модела, произвеждани от Hogra през краткото съществуване на марката, носят обозначения според монтирания двигател. Моделът H7-P6 е оборудван с Perkins P6 дизелов двигател с 83 к.с. Моделите H7-S100 и по-късният H10 S-100 са снабдени с двигател Steyr с мощност 100 к.с. Цифрата 7 в обозначението посочва брутния капацитет на натоварване от 7 тона. H7 моделите са изпълнени като 2-осови 4x2 шасита, а малка част – като 2-осови 4x4. Моделът H10, представен след 1957 г., е 3-осово 6x2 шаси, което позволява брутен капацитет на натоварване до 10 тона. От края на 50-те години конкуренцията на пазара на камиони става все по-сериозна. Hogra държи на класическия дизайн с дълъг капак (torpedo) и с остаряваща технология не може да се справи с появата на модерните front-steer модели с по-голяма товароносимост и по-добра производителност. До 1958 фирмата изпада в трудно положение и съществува в силно свит вид. Завесата за тази холандска марка пада окончателно през 1961 г., след като и Kromhout е напуснал пазара; построени са само около 100 броя, почти изцяло продадени в Нидерландия. В момента се работи по издаването на книга...
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+31 488 2... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка


























