Отворено полуремарке с брезентKÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Отворено полуремарке с брезент
KÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Фиксирана цена без ДДС
22 900 €
(27 251 € бруто)
Състояние
Употребяван
Местоположение
Steinfeld 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
22 900 €
(27 251 € бруто)
- Местоположение на продавача:
- Rienshof 2, 49439 Steinfeld, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Общо тегло:
- 36 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Първа регистрация:
- 07/2023
- Обща ширина:
- 2 550 мм
- Обща височина:
- 4 000 мм
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A205-65-465
- Референтен номер:
- 13883 / VM 1095
- Последна актуализация:
- на 19.11.2025
Описание
VIN: WK0S0002400300637
Допустимо натоварване на седловинната щанга: 12 000 кг
Допустимо агрегатно натоварване: 24 000 кг (по 8 000 кг на ос)
Технически възможно агрегатно натоварване: около 27 000 кг (по 9 000 кг на ос)
Допустимо общо тегло: 36 000 кг
Технически възможно общо тегло: около 39 000 кг
Теоретичен полезен товар: около 29 478 кг
Устойчивост на пода по DIN EN 283 с изпитателно осово натоварване 7 200 кг
(A) Междуосие: около 6 390 мм
(A1) Разстояние между оси: около 1 310 мм
(A2) Разстояние между оси: около 1 310 мм
(D) Обща дължина: около 13 950 мм
(E) Обща ширина: около 2 550 мм
(F) Вътрешна дължина на товарната площ: около 13 620 мм
(G) Вътрешна ширина на товарната площ: около 2 480 мм
(G2) Задна проходна ширина: около 2 480 мм
Kedpfx Asxxxr Hoaljdw
(H1) Височина на товара в ненатоварено състояние при хоризонтално положение: около 1 030 мм
(H2) Височина на товара в натоварено състояние при хоризонтално положение: около 1 000 мм
(H3) Достъпна височина на рампата в задната част при височина на седловинната връзка 910 мм, натоварено, повдигнато: около 1 190 мм
Височината при движение е настроена на 265 мм.
(K) Вътрешна странична проходна височина: отпред около 2 735 мм - около 2 860 мм [регулируема на 5x25 мм], отзад около 2 810-2 860 мм [регулируема на 1x50 мм]
(K1) Височина под покрив: отпред около 2 875 мм - около 3 000 мм [регулируема на 5x25 мм], отзад около 2 950 мм - около 3 000 мм [регулируема на 1x50 мм]
(X1) Обща височина ненатоварен в хоризонтално положение: = H1 + K + T +/- настройка на височината на надстройката | = S +P + K+T+- настройка на височината
Настройки на надстройката: Конструктивният дизайн на "Mega" надстройката позволява регулиране на височината с 5x25 мм отпред и 1x50 мм отзад. Съответно се променят релевантните височини (обща височина, странична проходна височина, вътрешна височина).
(T) Височина на страничния покрив: около 180 мм. Благодарение на конструкцията на покривната греда, палетната вътрешна височина под покрива съответства на посочената вътрешна височина.
(N) Преден надвес (според ISO 1726): около 1 685 мм
(N1) Радиус на предния надвес (според ISO 1726): около 2 040 мм
(O) Радиус на завъртане назад (според ISO 1726): около 2 300 мм
(P) Височина на конструкцията над седловинната връзка: около 90 мм
(S) Височина на седловинната връзка в ненатоварено състояние: около 940 - 1 070 мм, хоризонтално при около 940 мм (да се има предвид общата височина!)
Рама
Стандартна стоманена рама със стълбиста конструкция и презклонени напречни греди. Покривна ламарина между външната рама и надлъжните греди като защита на гумите на задните колела на влекача. Куплираща плоча дебелина 8 мм с 2” тегличен болт по DIN 74080/ISO 337.
Ходова част
Осево повдигане на ос 1. Контролът на осевото повдигане е напълно автоматичен, в зависимост от натоварването. Помощ при потегляне: активиране чрез 3x спирачка, 30% претоварване до скорост 25 км/ч.
Триосов агрегат SAF INTRADISC, с дискови спирачки Ø 370 мм, ET 120. Въздушно окачване с ход 260 мм.
Шасийни компоненти
JOST седлови опори, механични с компенсираща пета, товароподемност 24 т. Управление едностранно, вдясно по посока на движение. Странична защитна рамка по ECE-R73. Два големи водонепроницаеми инструментални сандъка от пластмаса, вътрешни размери около 923 x 422 x 460 мм, монтирани отзад по един отляво и отдясно. Издърпваема стълба за качване отзад вдясно. Нисък, фиксиран заден подброниран предпазител от стомана по ECE-R58. Височина на профила на подбронираното устройство минимум 120 м
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Допустимо натоварване на седловинната щанга: 12 000 кг
Допустимо агрегатно натоварване: 24 000 кг (по 8 000 кг на ос)
Технически възможно агрегатно натоварване: около 27 000 кг (по 9 000 кг на ос)
Допустимо общо тегло: 36 000 кг
Технически възможно общо тегло: около 39 000 кг
Теоретичен полезен товар: около 29 478 кг
Устойчивост на пода по DIN EN 283 с изпитателно осово натоварване 7 200 кг
(A) Междуосие: около 6 390 мм
(A1) Разстояние между оси: около 1 310 мм
(A2) Разстояние между оси: около 1 310 мм
(D) Обща дължина: около 13 950 мм
(E) Обща ширина: около 2 550 мм
(F) Вътрешна дължина на товарната площ: около 13 620 мм
(G) Вътрешна ширина на товарната площ: около 2 480 мм
(G2) Задна проходна ширина: около 2 480 мм
Kedpfx Asxxxr Hoaljdw
(H1) Височина на товара в ненатоварено състояние при хоризонтално положение: около 1 030 мм
(H2) Височина на товара в натоварено състояние при хоризонтално положение: около 1 000 мм
(H3) Достъпна височина на рампата в задната част при височина на седловинната връзка 910 мм, натоварено, повдигнато: около 1 190 мм
Височината при движение е настроена на 265 мм.
(K) Вътрешна странична проходна височина: отпред около 2 735 мм - около 2 860 мм [регулируема на 5x25 мм], отзад около 2 810-2 860 мм [регулируема на 1x50 мм]
(K1) Височина под покрив: отпред около 2 875 мм - около 3 000 мм [регулируема на 5x25 мм], отзад около 2 950 мм - около 3 000 мм [регулируема на 1x50 мм]
(X1) Обща височина ненатоварен в хоризонтално положение: = H1 + K + T +/- настройка на височината на надстройката | = S +P + K+T+- настройка на височината
Настройки на надстройката: Конструктивният дизайн на "Mega" надстройката позволява регулиране на височината с 5x25 мм отпред и 1x50 мм отзад. Съответно се променят релевантните височини (обща височина, странична проходна височина, вътрешна височина).
(T) Височина на страничния покрив: около 180 мм. Благодарение на конструкцията на покривната греда, палетната вътрешна височина под покрива съответства на посочената вътрешна височина.
(N) Преден надвес (според ISO 1726): около 1 685 мм
(N1) Радиус на предния надвес (според ISO 1726): около 2 040 мм
(O) Радиус на завъртане назад (според ISO 1726): около 2 300 мм
(P) Височина на конструкцията над седловинната връзка: около 90 мм
(S) Височина на седловинната връзка в ненатоварено състояние: около 940 - 1 070 мм, хоризонтално при около 940 мм (да се има предвид общата височина!)
Рама
Стандартна стоманена рама със стълбиста конструкция и презклонени напречни греди. Покривна ламарина между външната рама и надлъжните греди като защита на гумите на задните колела на влекача. Куплираща плоча дебелина 8 мм с 2” тегличен болт по DIN 74080/ISO 337.
Ходова част
Осево повдигане на ос 1. Контролът на осевото повдигане е напълно автоматичен, в зависимост от натоварването. Помощ при потегляне: активиране чрез 3x спирачка, 30% претоварване до скорост 25 км/ч.
Триосов агрегат SAF INTRADISC, с дискови спирачки Ø 370 мм, ET 120. Въздушно окачване с ход 260 мм.
Шасийни компоненти
JOST седлови опори, механични с компенсираща пета, товароподемност 24 т. Управление едностранно, вдясно по посока на движение. Странична защитна рамка по ECE-R73. Два големи водонепроницаеми инструментални сандъка от пластмаса, вътрешни размери около 923 x 422 x 460 мм, монтирани отзад по един отляво и отдясно. Издърпваема стълба за качване отзад вдясно. Нисък, фиксиран заден подброниран предпазител от стомана по ECE-R58. Височина на профила на подбронираното устройство минимум 120 м
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2009
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 5492 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка








































