Полуприцеп с работна платформаFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Полуприцеп с работна платформа
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
- 36 370 кг
- Общо тегло:
- 45 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A203-76-305
- Референтен номер:
- 36167
- Последна актуализация:
- на 25.10.2025
Описание
Пълният ни наличен автопарк с превозни средства, налични незабавно или в кратък срок, можете да намерите на нашия уебсайт.
Извадка от оборудването. Пълният списък на оборудването е по заявка.
Товарна площ:
Pgodpfxexq I Dvo Ag Ieu
- Товарна платформа от твърда дървесина със заден скосяване, ок. 1 000 мм x 8°
- 2 чифта халки за обезопасителни колани (LC 5 000 daN)
- 1 чифт халки за обезопасителни колани (LC 10 000 daN)
- 6 чифта навън сгъваеми халки за обезопасителни колани (LC 5 000 daN)
- 2 чифта навън сгъваеми халки за обезопасителни колани (LC 10 000 daN)
- Изрези във външната рамка на товара за окачване на обтегачни колани (LC 2 000 daN)
Крака за седлови ремаркета:
- JOST механични крака със скоростна кутия с 2 скорости за приблизително 24 тона подемна тежест (ок. 50 т тестова тежест)
Осова система:
- BPW оси с въздушно окачване, дискови спирачки (около 377 мм), функция за повдигане/спускане (ET 120)
- Инструмент за оси
Гуми:
- Размер 435/50 R 19.5
TPMS:
- Система за контрол на налягането в гумите според ECE R 141
- Предаването на данни към влекача става чрез стандартния EBS интерфейс по ISO 11992. За правилно показване влекачът трябва да може да предава и показва тези данни.
Спирачна система:
- Wabco спирачна система според изискванията на ЕС с EBS-E (2S2M) без свързващи линии към влекача
Стоманена конструкция:
- Конструкция от високоякостни фини зърнести стомани
- Качество на стоманата: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Електроинсталация:
- Съгласно изискванията на ЕС
- Осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX на предната връзка с букси 24N, 24S и 15-пинов, съгласно ISO (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pol. ISO-12098)
Боядисване:
- Цялата стоманена конструкция се бластира автоматично с дробеструйна машина след заваряване
- Второ бластиране с корунд за оптимално сцепление на покривната система
- HRM метализация на цялото шаси на превозното средство със ZINACOR 850 (85% цинк / 15% алуминий) за най-добра антикорозионна защита
- Крайно покритие с 2 слоя 2К лак, RAL 3002 карминено червен в съответствие със системата RAL 841GL
- Задната част е метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бял)
- Покривната структура е тествана в солен мъглен спрей тест по ISO 9227-NSS
- Запечатване на кухини със специален восък
- Не е възможно металик боядисване
Включително следните допълнителни принадлежности:
- На поцинкованата предна връзка: жълто-червени въздушни куплунги
- 4 броя клинове с държачи
- 2 инча царски болт
- Жълта отразяваща лента съгласно изискванията на ЕС странично и отзад на ремаркето
- Европейски отражателни табели (червено-жълти) на задната част на ремаркето
- Товарна площ с масивен твърд дървен под
- 1 държач за резервна гума под товарната площ вдясно по посока на движението
- Поцинковани сгъваеми подпори под скосяването на товарната платформа
- 9 чифта джобове за колчета за товарни колчета, около 100 x 50 мм, във външната рамка на платформата
- Държач за лампа с въртящ се сигнал отзад на ремаркето
- На гъшата шия и ляво/дясно на задната плоча – държачи за предупредителни табели с контакти
- Един поцинкован напречен държач под товарачната платформа (ок. 2 400 x 640 x 165 мм)
- Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), ок. 1 600 мм висока
- Пясъчен слой, боядисан върху централната греда за предпазване от плъзгане
- 6 чифта WADER контейнерни джобове в товарната площ за 1x 20' контейнер, 2x 20' контейнера или 1x 40' контейнер
- 3 напречни ленти с джобове за колчета, монтир
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Извадка от оборудването. Пълният списък на оборудването е по заявка.
Товарна площ:
Pgodpfxexq I Dvo Ag Ieu
- Товарна платформа от твърда дървесина със заден скосяване, ок. 1 000 мм x 8°
- 2 чифта халки за обезопасителни колани (LC 5 000 daN)
- 1 чифт халки за обезопасителни колани (LC 10 000 daN)
- 6 чифта навън сгъваеми халки за обезопасителни колани (LC 5 000 daN)
- 2 чифта навън сгъваеми халки за обезопасителни колани (LC 10 000 daN)
- Изрези във външната рамка на товара за окачване на обтегачни колани (LC 2 000 daN)
Крака за седлови ремаркета:
- JOST механични крака със скоростна кутия с 2 скорости за приблизително 24 тона подемна тежест (ок. 50 т тестова тежест)
Осова система:
- BPW оси с въздушно окачване, дискови спирачки (около 377 мм), функция за повдигане/спускане (ET 120)
- Инструмент за оси
Гуми:
- Размер 435/50 R 19.5
TPMS:
- Система за контрол на налягането в гумите според ECE R 141
- Предаването на данни към влекача става чрез стандартния EBS интерфейс по ISO 11992. За правилно показване влекачът трябва да може да предава и показва тези данни.
Спирачна система:
- Wabco спирачна система според изискванията на ЕС с EBS-E (2S2M) без свързващи линии към влекача
Стоманена конструкция:
- Конструкция от високоякостни фини зърнести стомани
- Качество на стоманата: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Електроинсталация:
- Съгласно изискванията на ЕС
- Осветление 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX на предната връзка с букси 24N, 24S и 15-пинов, съгласно ISO (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pol. ISO-12098)
Боядисване:
- Цялата стоманена конструкция се бластира автоматично с дробеструйна машина след заваряване
- Второ бластиране с корунд за оптимално сцепление на покривната система
- HRM метализация на цялото шаси на превозното средство със ZINACOR 850 (85% цинк / 15% алуминий) за най-добра антикорозионна защита
- Крайно покритие с 2 слоя 2К лак, RAL 3002 карминено червен в съответствие със системата RAL 841GL
- Задната част е метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бял)
- Покривната структура е тествана в солен мъглен спрей тест по ISO 9227-NSS
- Запечатване на кухини със специален восък
- Не е възможно металик боядисване
Включително следните допълнителни принадлежности:
- На поцинкованата предна връзка: жълто-червени въздушни куплунги
- 4 броя клинове с държачи
- 2 инча царски болт
- Жълта отразяваща лента съгласно изискванията на ЕС странично и отзад на ремаркето
- Европейски отражателни табели (червено-жълти) на задната част на ремаркето
- Товарна площ с масивен твърд дървен под
- 1 държач за резервна гума под товарната площ вдясно по посока на движението
- Поцинковани сгъваеми подпори под скосяването на товарната платформа
- 9 чифта джобове за колчета за товарни колчета, около 100 x 50 мм, във външната рамка на платформата
- Държач за лампа с въртящ се сигнал отзад на ремаркето
- На гъшата шия и ляво/дясно на задната плоча – държачи за предупредителни табели с контакти
- Един поцинкован напречен държач под товарачната платформа (ок. 2 400 x 640 x 165 мм)
- Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), ок. 1 600 мм висока
- Пясъчен слой, боядисан върху централната греда за предпазване от плъзгане
- 6 чифта WADER контейнерни джобове в товарната площ за 1x 20' контейнер, 2x 20' контейнера или 1x 40' контейнер
- 3 напречни ленти с джобове за колчета, монтир
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Тези обяви също може да ви заинтересуват.
малка обява
Essen
1 700 km
Полуприцеп с работна платформа
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка




















