Полуремарке за трупиFLIEGL
Container Chassi SDS 380 40" Rundholz Plattform
Полуремарке за трупи
FLIEGL
Container Chassi SDS 380 40" Rundholz Plattform
Фиксирана цена без ДДС
9 900 €
(11 781 € бруто)
Състояние
Употребяван
Местоположение
Plankenfels 

Покажи снимките
Показване на карта
Основни данни
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
9 900 €
(11 781 € бруто)
- Местоположение на продавача:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
- 28 300 кг
- Общо тегло:
- 38 000 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Първа регистрация:
- 08/2018
- Дължина на товарното пространство:
- 13 220 мм
- Ширина на товарното пространство:
- 2 290 мм
- Височина на товарното пространство:
- 2 040 мм
- Обща ширина:
- 2 550 мм
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A193-41-531
- Референтен номер:
- 06-FlieglSDS380-887+Grabmeier/PCP
- Последна актуализация:
- на 23.10.2025
Описание
Флийгл контейнерен полуремарке, контейнерно шаси SDS 380, твърдо 40"; възможност за товари: 1x20/2x20/1x40 с тунел, с платформа за дървен материал Grabmeier.
Djdpfxjwrkh No Ahzewd
Комбинирани характеристики на шасито Флийгл с дървена платформа Grabmeier:
Допустимо общо тегло: ок. 38 000 кг
Собствено тегло: ок. 9 700 кг
Товароносимост: ок. 28 300 кг
Платформа за контейнери за дървени трупи, тръби и метални пръти:
Производител: S. Grabmeier
Година на производство: 2018
Външни размери (ДxШxВ): ок. 13 354 x 2 550 x 2 560 мм
Вътрешни размери (ДxШxВ): ок. 13 220 x 2 290 x 2 040 мм
Собствено тегло: ок. 4 600 кг
Обем: ок. 62 м³
Светъл размер между джобовете за мотокари: 1 620 мм
8 колчета от всяка страна, ECCOSTEEL 9
Височина на колчетата (поставени): 1 980 мм
Разстояния между колчетата (отзад напред): 868 / 2 151 / 660 / 1 594 / 2 334 / 1 353 / 901 / 2 287 мм (до началото на страничната рамка на челната стена) / 2 759 (до края на челната стена)
Височина на челната стена: 2 040 мм
6 халки за закрепване за жп транспортиране от всяка страна
Височина на рамката: 500 мм
Флийгл контейнерен полуремарке, контейнерно шаси SDS 380, твърдо 40" с тунел:
Допустимо общо тегло: 38 000 кг
Собствено тегло: 5 100 кг
Товароносимост: 32 900 кг
Контейнерни позиции: 1x20 фута централно без стоманена рифелова настилка в задната част, 2x20 фута или 1x40 фута с гусек тунел
Разстояния между TwistLock-заключвания (отзад напред): 2 700 / 5 850 / 6 130 / 8 550 / 8 920 / 12 000 мм
SAF оси
Първа ос – вдигаща се
Въздушно окачване
Дискови спирачки
1 работен фар отзад
Защита срещу поднасяне вдясно, вляво и отзад
2 манивели за подпори
EBS
ABS
Спирачна система Haldex
Колесна база: ок. 6 500 + 1 410 + 1 310 мм
Външни размери (ДxШ): ок. 12 520 x 2 550 мм
Височина на седловото устройство: ок. 1 120 мм
Височина на товарене при спуснато положение: ок. 1 146 мм
Височина на шията на рамката: ок. 130 мм
Гуми: 385/55R22.5
Дълбочина на грайфера ляво отпред: 11 мм, ляво в средата: 13 мм, ляво отзад: 10 мм, дясно отпред: 12 мм, дясно в средата: 14 мм, дясно отзад: 10 мм
Предна напречна греда вдясно е напукана
Допълнително оборудване:
Заварена конструкция от финозърнеста стомана
Седлова плоча със сменяем 2" царски болт и 2 позиции за царски болт
Калник между надлъжните греди отпред назад до средата на шасито, не е подходящ за натоварване
Позиции за контейнер: 1x20 фута централно без стоманена рифелова настилка в задната част, 2x20 фута или 1x40 фута с гусек тунел
Без регулиране на височината отзад и без сгъваеми междинни опори, превоз на контейнер без тунел не е възможен
24-тонна двускоростна опорна лебедка, управление от едната страна, с полукръгло долно тяло и права монтажна плоча, с компенсатор на издърпването
Странични протектори от алуминий
Поцинкована стоманена защита от поднасяне
Полуобли калници
Заден предпазител против сблъсък
SAF оси с дискови спирачки – диаметър 430 мм
Оси с различна раздалеченост 1 410/1 310 мм (комбиниран транспорт) до 44 тона общо тегло на композицията
Въздушно окачване
1-ва ос автоматично повдигаща се, със задължително спускане и помощ при потегляне (функционира до превишаване на осово натоварване с 30% и до 25 км/ч)
Двулинейна въздушна спирачна система
Стояночна спирачка с пружинен акумулатор
2 защитени куплунг глави отпред
EBS
С клапан за повдигане и спускане
Система за стабилност на возилото
Разпознаване на натоварването на осите чрез EBS-CANBUS сигнал, с възможност за индикация на дисплея в кабината (камионът трябва да бъде подходящо оборудван)
Стоманени джанти
24V много
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Djdpfxjwrkh No Ahzewd
Комбинирани характеристики на шасито Флийгл с дървена платформа Grabmeier:
Допустимо общо тегло: ок. 38 000 кг
Собствено тегло: ок. 9 700 кг
Товароносимост: ок. 28 300 кг
Платформа за контейнери за дървени трупи, тръби и метални пръти:
Производител: S. Grabmeier
Година на производство: 2018
Външни размери (ДxШxВ): ок. 13 354 x 2 550 x 2 560 мм
Вътрешни размери (ДxШxВ): ок. 13 220 x 2 290 x 2 040 мм
Собствено тегло: ок. 4 600 кг
Обем: ок. 62 м³
Светъл размер между джобовете за мотокари: 1 620 мм
8 колчета от всяка страна, ECCOSTEEL 9
Височина на колчетата (поставени): 1 980 мм
Разстояния между колчетата (отзад напред): 868 / 2 151 / 660 / 1 594 / 2 334 / 1 353 / 901 / 2 287 мм (до началото на страничната рамка на челната стена) / 2 759 (до края на челната стена)
Височина на челната стена: 2 040 мм
6 халки за закрепване за жп транспортиране от всяка страна
Височина на рамката: 500 мм
Флийгл контейнерен полуремарке, контейнерно шаси SDS 380, твърдо 40" с тунел:
Допустимо общо тегло: 38 000 кг
Собствено тегло: 5 100 кг
Товароносимост: 32 900 кг
Контейнерни позиции: 1x20 фута централно без стоманена рифелова настилка в задната част, 2x20 фута или 1x40 фута с гусек тунел
Разстояния между TwistLock-заключвания (отзад напред): 2 700 / 5 850 / 6 130 / 8 550 / 8 920 / 12 000 мм
SAF оси
Първа ос – вдигаща се
Въздушно окачване
Дискови спирачки
1 работен фар отзад
Защита срещу поднасяне вдясно, вляво и отзад
2 манивели за подпори
EBS
ABS
Спирачна система Haldex
Колесна база: ок. 6 500 + 1 410 + 1 310 мм
Външни размери (ДxШ): ок. 12 520 x 2 550 мм
Височина на седловото устройство: ок. 1 120 мм
Височина на товарене при спуснато положение: ок. 1 146 мм
Височина на шията на рамката: ок. 130 мм
Гуми: 385/55R22.5
Дълбочина на грайфера ляво отпред: 11 мм, ляво в средата: 13 мм, ляво отзад: 10 мм, дясно отпред: 12 мм, дясно в средата: 14 мм, дясно отзад: 10 мм
Предна напречна греда вдясно е напукана
Допълнително оборудване:
Заварена конструкция от финозърнеста стомана
Седлова плоча със сменяем 2" царски болт и 2 позиции за царски болт
Калник между надлъжните греди отпред назад до средата на шасито, не е подходящ за натоварване
Позиции за контейнер: 1x20 фута централно без стоманена рифелова настилка в задната част, 2x20 фута или 1x40 фута с гусек тунел
Без регулиране на височината отзад и без сгъваеми междинни опори, превоз на контейнер без тунел не е възможен
24-тонна двускоростна опорна лебедка, управление от едната страна, с полукръгло долно тяло и права монтажна плоча, с компенсатор на издърпването
Странични протектори от алуминий
Поцинкована стоманена защита от поднасяне
Полуобли калници
Заден предпазител против сблъсък
SAF оси с дискови спирачки – диаметър 430 мм
Оси с различна раздалеченост 1 410/1 310 мм (комбиниран транспорт) до 44 тона общо тегло на композицията
Въздушно окачване
1-ва ос автоматично повдигаща се, със задължително спускане и помощ при потегляне (функционира до превишаване на осово натоварване с 30% и до 25 км/ч)
Двулинейна въздушна спирачна система
Стояночна спирачка с пружинен акумулатор
2 защитени куплунг глави отпред
EBS
С клапан за повдигане и спускане
Система за стабилност на возилото
Разпознаване на натоварването на осите чрез EBS-CANBUS сигнал, с възможност за индикация на дисплея в кабината (камионът трябва да бъде подходящо оборудван)
Стоманени джанти
24V много
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2002
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 9204 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка




































