Нискорамно полуремаркеES-GE
        3-Achs-Satteltieflader - Radmulden    
 Нискорамно полуремарке
ES-GE
        3-Achs-Satteltieflader - Radmulden    
            Състояние        
            Нов                    
            Местоположение        
                                                Essen                                            

 Покажи снимките            
 Показване на карта            
Основни данни
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
 -     Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия            

 
 Позвънете            
Технически детайли
- Максимално тегло на товара:
 - 40 500 кг
 
- Общо тегло:
 - 48 000 кг
 
- Конфигурация на осите:
 - 3 оси
 
- Обща ширина:
 - 2 550 мм
 
- Оборудване:
 - ABS
 
Детайли за офертата
- Обява №:
 - A181-49-241
 
- Референтен номер:
 - 36281
 
- Последна актуализация:
 - на 29.08.2025
 
Описание
        Пълният ни наличен автопарк с веднага и краткосрочно налични превозни средства може да намерите на нашия уебсайт.
Извадка от оборудването. Пълният списък с оборудването е на разположение при запитване.
Шаси:
* Заварена конструкция от висококачествени стоманени профили в олекотено изпълнение с пробити напречни греди
* Заострен заден край с дължина около 630 мм и предна рамка, свалена с около 100 мм
* В задната част на шасито – ниша за багер с приблизителни размери Д 3 750 x Ш 640 x В 290 мм, между надлъжните греди със стоманен под
Колесни гнезда:
* В ниското легло, около 1 700 мм преди първата ос – чифт колесни гнезда (опора/основа под рампите) прибл. Д 1 550 x Ш 800 x В 190 мм, с плосък алуминиев праг (помощ за изкачване)
* Допълнително между 1-ва и 2-ра ос – чифт колесни гнезда прибл. 1 080 x 800 x 190 мм, с плосък алуминиев праг (помощ за изкачване)
* Всички колесни гнезда са с алуминиеви капаци и стоманен под от листова рифелова стомана
Окачване на теглича:
* Цапфа за седлово съединение 2 инча
Седлови опори:
* 2 бр. по 12 т падащи опори с изравняваща пета от алуминий
Опори за стабилизиране отзад:
* Две регулируеми падащи опори
Осe:
* 3 бр. 10 т въздушно окачване SAF с барабанни спирачки около 300 x 200 мм
* Автоматични коректори на лостовете
* ABS
* Центрирано фиксиране на джантите за монтиране на двойни гуми
* Общо повдигане на въздушното окачване около 200 мм (повдигане 140 мм, спускане 60 мм), управление чрез вентил с фиксиране на позицията
Ось за повдигане:
* 1-ва ос с възможност за повдигане, управление от рамата на шасито
Управление:
* 3-та ос със следящо управление с ръчно и автоматично заключване при заден ход
Спирачни системи:
* Двукръгова въздушна спирачна система според ЕС с EBS и RSS
* Пружинни цилиндри като стояночна спирачка на 2 оси
* Неподменяеми куплунги, монтирани здраво на челната греда, без свързващи линии към влекача
Гуми:
* 12 бр. 235/75 R17,5 – марка по наш избор, на джанта 6.75x17,5 с отместване
Калници:
* Според ЕС, 1/4 PVC калници
Под:
* Дървен под, вграден в периферната рама. Над колелата със стоманена рифелова обшивка
Осигуряване на товара във високото легло:
* 4 чифта сгъваеми халки в периферната рама, разпределени равномерно; сила на опън около 8 т
* Всяка 500 мм в периферната рама – отвор за укрепващи колани
Blodpevl N N Hsfx Afhep
Осигуряване на товара в ниското легло:
* 8 чифта сгъваеми халки в периферната рама, равномерно разпределени, сила на опън 8 т
* 4 чифта сгъваеми халки, вградени в продължната греда на шасито, тяга 8 т
* Приблизително на всеки 500 мм в периферната рама – отвор за колани
Гнезда за колове във високото легло:
* 4 чифта гнезда за колове в периферната рама, равномерно разпределени
Гнезда за колове в ниското легло:
* 6 чифта гнезда за колове в периферната рама, равномерно разпределени
Колове:
* 20 бр. колове от поцинкована тръба около 80/50 мм, обща дължина 1 000 мм
Предна стена:
* Болтово фиксирани стоманени ъглови колове, запълнени с около 25 мм алуминиеви кухи профили
Вгр. странична дъска за високо легло:
* От всяка страна отпред – странична ограда от около 400 x 25 мм алуминиеви кухи профили, дължина около 2 400 мм, вадеща се, преден отвор в челния кол, отзад – в допълнителни гнезда за колове 80/50 мм
* Освен това – една странична ограда около 400 x 25 мм между задните допълнителни гнезда за колове като задна товарна осигурителна преграда
Рампи:
* 2 бр. алуминиеви рампи с подпомагане от пружини, товароносимост при опора – около 32 т
* Рампите са подсигурени с механизъм за заключван
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Извадка от оборудването. Пълният списък с оборудването е на разположение при запитване.
Шаси:
* Заварена конструкция от висококачествени стоманени профили в олекотено изпълнение с пробити напречни греди
* Заострен заден край с дължина около 630 мм и предна рамка, свалена с около 100 мм
* В задната част на шасито – ниша за багер с приблизителни размери Д 3 750 x Ш 640 x В 290 мм, между надлъжните греди със стоманен под
Колесни гнезда:
* В ниското легло, около 1 700 мм преди първата ос – чифт колесни гнезда (опора/основа под рампите) прибл. Д 1 550 x Ш 800 x В 190 мм, с плосък алуминиев праг (помощ за изкачване)
* Допълнително между 1-ва и 2-ра ос – чифт колесни гнезда прибл. 1 080 x 800 x 190 мм, с плосък алуминиев праг (помощ за изкачване)
* Всички колесни гнезда са с алуминиеви капаци и стоманен под от листова рифелова стомана
Окачване на теглича:
* Цапфа за седлово съединение 2 инча
Седлови опори:
* 2 бр. по 12 т падащи опори с изравняваща пета от алуминий
Опори за стабилизиране отзад:
* Две регулируеми падащи опори
Осe:
* 3 бр. 10 т въздушно окачване SAF с барабанни спирачки около 300 x 200 мм
* Автоматични коректори на лостовете
* ABS
* Центрирано фиксиране на джантите за монтиране на двойни гуми
* Общо повдигане на въздушното окачване около 200 мм (повдигане 140 мм, спускане 60 мм), управление чрез вентил с фиксиране на позицията
Ось за повдигане:
* 1-ва ос с възможност за повдигане, управление от рамата на шасито
Управление:
* 3-та ос със следящо управление с ръчно и автоматично заключване при заден ход
Спирачни системи:
* Двукръгова въздушна спирачна система според ЕС с EBS и RSS
* Пружинни цилиндри като стояночна спирачка на 2 оси
* Неподменяеми куплунги, монтирани здраво на челната греда, без свързващи линии към влекача
Гуми:
* 12 бр. 235/75 R17,5 – марка по наш избор, на джанта 6.75x17,5 с отместване
Калници:
* Според ЕС, 1/4 PVC калници
Под:
* Дървен под, вграден в периферната рама. Над колелата със стоманена рифелова обшивка
Осигуряване на товара във високото легло:
* 4 чифта сгъваеми халки в периферната рама, разпределени равномерно; сила на опън около 8 т
* Всяка 500 мм в периферната рама – отвор за укрепващи колани
Blodpevl N N Hsfx Afhep
Осигуряване на товара в ниското легло:
* 8 чифта сгъваеми халки в периферната рама, равномерно разпределени, сила на опън 8 т
* 4 чифта сгъваеми халки, вградени в продължната греда на шасито, тяга 8 т
* Приблизително на всеки 500 мм в периферната рама – отвор за колани
Гнезда за колове във високото легло:
* 4 чифта гнезда за колове в периферната рама, равномерно разпределени
Гнезда за колове в ниското легло:
* 6 чифта гнезда за колове в периферната рама, равномерно разпределени
Колове:
* 20 бр. колове от поцинкована тръба около 80/50 мм, обща дължина 1 000 мм
Предна стена:
* Болтово фиксирани стоманени ъглови колове, запълнени с около 25 мм алуминиеви кухи профили
Вгр. странична дъска за високо легло:
* От всяка страна отпред – странична ограда от около 400 x 25 мм алуминиеви кухи профили, дължина около 2 400 мм, вадеща се, преден отвор в челния кол, отзад – в допълнителни гнезда за колове 80/50 мм
* Освен това – една странична ограда около 400 x 25 мм между задните допълнителни гнезда за колове като задна товарна осигурителна преграда
Рампи:
* 2 бр. алуминиеви рампи с подпомагане от пружини, товароносимост при опора – около 32 т
* Рампите са подсигурени с механизъм за заключван
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
            Забележка:        Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.    
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
                            +49 201 8... обяви                
            Вашата обява беше успешно изтрита            
            Възникна грешка            






